מאמרים חשובים

מגיעים לגיל הפרישה? הנה מה חשוב לדעת

ניב פרגל
מאת: סו"ב ניב פרגל
שתפו עם חברים:
Senior man working with a computer and his old photo cameras and old photos

כשמתקרבים לגיל הפרישה, הרבה מאיתנו מתחילים לשאול שאלות חשובות: האם נהיה כלכלית מאובטחים? כיצד נממן את עלות החיים שלנו? מה המשמעות של קרנות הפנסיה שצברנו? כדי לעזור לכם להכין את עצמכם לגיל הפרישה בצורה הכי טובה ומאובטחת, הכנו לכם מאמר מקיף ומשובח מבית "יו פירסט", סוכנות לביטוח פנסיוני עצמאית.

תכנון הפנסיה הוא תהליך ארוך ומורכב שדורש מאמץ ותשומת לב. הקדמה מספקת, נקדיש את המאמר הזה לנושאים השונים שצריך לקחת בחשבון כאשר מתקרבים לגיל הפרישה.

     

      1. הבנת הכלכלה האישית: לפני הפרישה, חשוב להבין את מצבנו הכלכלי האישי באופן מדויק ומקיף. כמה כסף יש לנו בקופות הפנסיה? איזה חסכונות נוספים יש לנו? איזו רווחה נוספת עשויים להיות לנו, כמו דירה או רכוש? איזו הוצאות צפויות להיות לנו בתקופה לאחר הפרישה? האם יש לנו חובות כלכליים שצריך לטפל בהם? השאלות האלה יעזרו לנו להבין את המצב שלנו ולתכנן את החיים שלנו בצורה יעילה ומניבה.

      1. בחינת תוכניות הפנסיה שלך: אחרי שיש לנו תמונה ברורה של מצבנו הכלכלי, השלב הבא הוא לבחון את תוכניות הפנסיה שלנו. זה כולל את הבדיקה של מסלולי ההשקעה שלנו, המוצרים הפנסיוניים שלנו, ואת התמונה הכללית של הפנסיה שלנו. זה יעזור לנו להבין את הצרכים שלנו ולתכנן בהתאם לכך.

      1. השלכות מס: בגיל הפרישה, ישנם השלכות מס משמעותיות שחשוב לשקול. תשלומי הפנסיה שלנו יהיו מסוימים, ויש לבחון כיצד הם ישפיעו על מצבנו המסים. אנו ממליצים להתייעץ עם יועץ מס מנוסה בנושא זה.

      1. בחינת הנכסים שלך: לפני הפרישה, חשוב לבחון את הנכסים שלנו. האם יש לנו נכסים שאנו רוצים למכור או להעביר? האם יש לנו נכסים שאנו רוצים לשמור עליהם למען הדור הבא? האם יש לנו נכסים שאנו רוצים להשקיע בהם בתקופה לאחר הפרישה? תשובות לשאלות אלה יכולות לעזור לנו לבנות תוכנית פנסיה מניבה ומתאימה.

    בסיום, מגיעים לגיל הפרישה מחייב התכנסות ותכנון כלכלי. אנו ממליצים להתייעץ עם מומחים בתחום זה, כמו סוכנות "יו פירסט", כדי להבין את האפשרויות שלנו ולבנות תוכנית פנסיה מקיפה ואישית. זה יעזור לנו להכין את עצמנו לגיל הפרישה בצורה הטובה ביותר.

    *המאמר הבא הוא למטרות מידע כללי ואינו מהווה ייעוץ מקצועי אישי. המידע המובא במאמר הוא בסיסי ואין בו תחליף לייעוץ מקצועי מאנשי מקצוע בתחום הפיננסי או הביטוח. יש להתייעץ עם מומחה מוסמך לפני קבלת החלטות או פעולות שמעשיות על סמך המידע המובא במאמר. המחברים והסוכנות אינם אחראים לכל נזק, הפסד או התחייבויות שעלולים להתרחש כתוצאה משימוש או תלות על המידע המובא במאמר. כל פעולה שנעשית על סמך המידע במאמר היא באחריות הקורא בלבד.

    הירשמו לקבלת עדכונים

    מאמרים, טיפים, מדריכים והטבות בלעדיות

    אולי יעניין אותך גם:

    רואים רחוק.
    מרגישים קרוב.

    ביטוחים

    אנחנו ביו פירסט מחויבים להעניק לך ביטוח טוב יותר, מקיף יותר והוגן יותר, לצד ניהול סיכונים מקצועי המתאים לצרכיך.

    השקעות ופיננסים

    במקום לתת לכסף שלך "לנוח" בתוכנית חיסכון בבנק, הוא ייהנה מפוטנציאל לרווחים גבוהים על ההשקעה.

    פוליסות חיסכון

    לווי אישי של מומחה פנסיוני לכל עובד הזכאי לביטוח פנסיוני באמצעות מקום העבודה, למקסום מיטבי של כספי החיסכון.

    פנסיה

    לווי אישי של מומחה פנסיוני לכל עובד הזכאי לביטוח פנסיוני באמצעות מקום העבודה, למקסום מיטבי של כספי החיסכון.

    נשמח לעזור!
    שלחו הודעה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
    בעת לחיצה על כפתור "בואו נדבר" הינך מאשר/ת בזאת ל-"יו פירסט סוכנות לביטוח 2017״ לשלוח לי ניוזלטרים/דיוור של מאמרים, מידע, חידושים, עדכונים מקצועיים, במייל ו/או בהודעה לנייד. הרשמה לקבלת הדיוור כאמור תאפשר קבלת דיוור ללא תשלום. ניתן בכל עת לבטל את ההרשמה לקבלת הדיוור ע"י שליחת מייל חוזר.