מטרתה של הסוכנות היא להעניק את השירות הטוב ביותר ולהציע ללקוחותינו את המוצר הנכון ביותר עבורם. מטרה זו מהווה אתגר מקצועי, מכיוון שכל השחקנים בתחום הביטוח מקבלים מידע שווה, קוראים את אותה המפה ונסמכים על אותם הנתונים. אנו, ביו-פירסט, בחרנו לסלול דרך ייחודית לנו: דרך המשלבת מקצועיות וערכיות, המבוססת על מצוינות חסרת פשרות, התחדשות תמידית והתאמה למצבי שוק משתנים.
כחלק מהצורך לעמוד בסטנדרטים הגבוהים שהצבנו לעצמנו וכדי לתת ערך מוסף ללקוחותינו מעבר לתקנות המחייבות שנקבעו בחוק בענף הביטוח מאז ינואר 2004, אנו גובים דמי טיפול עבור חלק מהשירותים המפורטים להלן. כמו כן, לקוחות רשאים וזכאים לקבל חלק משירות אלו באופן ישיר מהגופים הפיננסים.
אנו מתחייבים להעניק שירות אישי ואיכותי המתבסס על הוגנות, שקיפות ופשטות, מהירות ויעילות, מקצועיות, כבוד ואכפתיות הנותן מענה לצרכי הלקוח ומשפחתו.
דמי הטיפול נגבים באמצעות העברה בנקאית בלבד בעת הזמנת השירות.
*לא ללקוחות הסוכנות
תיאור השירות: פגישה פרונטלית (בבית הלקוח תוספת של 143 ש״ח)
מה הפגישה כוללת:
*לא ללקוחות הסוכנות
תיאור השירות: פגישה טלפונית (במשרדי החברה תוספת של 143 ש״ח, בפגישת ״zoom״ תוספת של 53 ש״ח).
מה השירות כולל:
*לא ללקוחות הסוכנות
מה השירות כולל:
*לא ללקוחות הסוכנות
תיאור השירות: ניהול הליכי תביעה מקצועי, יעיל ומהיר באמצעות טיפול מקצועי, קפדני ואישי של צוות המשרד.
*לא ללקוחות הסוכנות
תיאור השירות: ניהול הליכי תביעה מקצועי, יעיל ומהיר באמצעות טיפול מקצועי, קפדני ואישי של צוות המשרד.
*ללקוחות הסוכנות בלבד
תיאור הפגישה: טלפונית/zoom (במשרדי החברה תוספת של 143 ש״ח, בבית הלקוח תוספת של 203 ש"ח).
מה הפגישה כוללת:
*ללקוחות הסוכנות בלבד
תיאור השירות: טיפול לפי שעת עבודה. התמחור יעשה בשעות מלאות בלבד.
דרכים לשימוש בשירות: