יו פירסט - Ufirst

ביטוח פנסיוני לשכירים

קיבלתם הרבה הצעות במקום העבודה ולא יודעים על איזו הצעה ללכת? כשנכנסתם למקום העבודה החדש פשוט חתמתם על תוכניות חיסכון פנסיוני בלי להבין על מה באמת חתמתם? האם סוכן הביטוח שנפגש אתכם בהעבודה מייצג אתכם או את המעסיק והחברה אליה הוא שייך? כשזה נוגע לפנסיה שלך, אתה הבוס!

החיסכון הפנסיוני מורכב משני חלקים: חיסכון וביטוח. החיסכון הוא בעצם המשכורת החודשית שלכם לחיים שלכם לאחר הפרישה. החלק של הביטוח יכסה אתכם עד הפרישה, למקרה של נכות או מוות חלילה. הכיסוי הביטוחי תלוי באיזה סוג חיסכון פנסיוני בחרתם: קרן פנסיה, ביטוח מנהלים וקופת גמל.

יש הרבה חשיבות לבחירת החיסכון הפנסיוני ומסלול הביטוח. כמו בשוק ירקות, גם בשוק הפנסיה יש הרבה חברות שמציעות מגוון מוצרים פנסיונים שונים, וכמו שלא כולנו זהים בהעדפותינו, כך גם לכל אחד מאיתנו מתאימה תוכנית פנסיונית שונה.

  • בחירת מוצר החיסכון – קרן פנסיה, ביטוח מנהלים או שמא קופת גמל? לאחר תחקור צרכים מעמיק אנו נדע להתאים עבורכם את מסלול החיסכון המתאים ביותר עבורך, בהתאם לתוכניות ולשאיפות שלך.
  •  
  • הוזלת העלויות – הבדל של עשיריות אחוזים בדמי הניהול יכול להוביל לחיסכון של מאות אלפי שקלים לפנסיה. אצלנו ביו פירסט תקבלו את דמי הניהול האטרקטיביים ביותר בשוק.
  •  
  • איכות החברה – החיסכון הפנסיוני הוא ריצה למרחקים ארוכים, יש לבחון את ביצועי החברות לאורך השנים. אנחנו כאן כדי להתאים עבורכם את החברה עם התשואות הטובות ביותר בהתאם לרמת הסיכון המתאימה לכם.
  •  
  • שירות ומקצועיות – מבנה פעילותנו מאפשר ללקוחותינו ליהנות מיתרונות של גוף גדול ובעל משמעות עם טיפול צמוד וזמינות של סוכן ביטוח אישי, המלווה אותך לשנים רבות החל מתחילת עבודתך ועד צאתך לפנסיה.
  •  
  • בחירת מסלולי השקעה וביטוח – קיימים מגוון מסלולי השקעה וביטוח במוצרים הפנסיוניים, באופן כללי, ככל שמתקרבים לגיל פרישה עדיף לבחור במסלול סולידי יותר. המומחים הפנסיונים שלנו יעזרו לכם למצוא את החיסכון ותוכנית הביטוח המתאימה ביותר בשבילכם ובשביל משפחתכם.
  •  
  • ריכוז צבירות פנסיונית – כולנו מחליפים לאורך השנים מקומות עבודה ועוברים שינויים אישיים ותעסוקתיים. עם הזמן אנחנו צוברים כספים בקופות גמל, קרנות השתלמות וקרנות פנסיה. בחלק מהמקרים תוכניות אלה לא ממשיכות יחד אתנול מקום העבודה החדש, אלא מוקפאות, ואנו פותחים תוכנית חדשה במקום העבודה החדש. כך נוצר מצב של ריבוי קופות גמל, קרנות ותוכניות פנסיה, אשר קשה לעקוב אחריהן ולנהל בצורה מסודרת. מלבד חוסר הסדר והקושי לעקוב אחר הכספים המפוזרים בין התכניות והקופות השונות, עם עזיבתנו את מקום עבודה, פעמים רבות דמי הניהול משתנים ואף מתייקרים.
  •  

לפנטז על הפנסיה זה כיף ונחמד, אבל כדי להגשים את הפנטזיה זה הזמן להתכונן. צריך להקדים ככל הניתן את ההחלטות החשובות לקראת הפרישה כדי שתוכלו לפרוש בראש שקט. אז לפני שתחליטו אם להקיף את העולם או לקנות דירה לכל נכד, כדי שתפגשו עם מומחה פנסיוני ותבדקו מה יהיו ההכנסות העתידיות שלכם מהחסכונות הפנסיוניים שברשותכם ותראו כיצד ניתן למקסם את החסכונות בפרישה.

אנו ביו פירסט מציעים לווי אישי של מומחה פנסיוני לכל עובד הזכאי לביטוח פנסיוני באמצעות מקום העבודה, למקסום מיטבי של כספי החיסכון, בחירת רמת הסיכון והתאמת הכיסוי הביטוחי לעיסוק ולמצבך המפחתי.

לקבלת חוות דעת מקצועית ללא התחייבות

השאירו פרטים עכשיו:

פנסיה לשכירים

רואים רחוק.
מרגישים קרוב.

מוצרים ביטוחיים

אנחנו ביו פירסט מחויבים להעניק לך ביטוח טוב יותר, מקיף יותר והוגן יותר, לצד ניהול סיכונים מקצועי המתאים לצרכיך.

השקעות ופיננסים

במקום לתת לכסף שלך "לנוח" בתוכנית חיסכון בבנק, הוא ייהנה מפוטנציאל לרווחים גבוהים על ההשקעה.

פוליסות חיסכון

פוליסת חיסכון היא מוצר השקעה לטווח הקצר והבינוני, הכולל מגוון רחב של מסלולי השקעה, בהתאם ליכולת וליעדים של כל לקוח.

פנסיה

לווי אישי של מומחה פנסיוני לכל עובד הזכאי לביטוח פנסיוני באמצעות מקום העבודה, למקסום מיטבי של כספי החיסכון.

נשמח לעזור!
שלחו הודעה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
בעת לחיצה על כפתור "בואו נדבר" הינך מאשר/ת בזאת ל-"יו פירסט סוכנות לביטוח 2017״ לשלוח לי ניוזלטרים/דיוור של מאמרים, מידע, חידושים, עדכונים מקצועיים, במייל ו/או בהודעה לנייד. הרשמה לקבלת הדיוור כאמור תאפשר קבלת דיוור ללא תשלום. ניתן בכל עת לבטל את ההרשמה לקבלת הדיוור ע"י שליחת מייל חוזר.