זוהרה אב-גיא

מנגישה את הדרך לסדר פיננסי.

אני מאמינה שכל אחד זכאי להגיע לסדר פיננסי ולחוויה של בטחון כלכלי. כמומחית לתכנון פיננסי, אני מתמחה בליווי אישי ומקצועי שמוביל לתוצאות ממשיות בחיי היומיום של כל אחד מלקוחותיי.

נעים להכיר,

מטרתי היא להבין באופן מעמיק את הצרכים והמטרות של כל לקוח ולהתאים לו את התוכנית הפיננסית המיטבית, מתוך שקיפות מלאה ואמינות ללא פשרות. אני מציעה ייעוץ פיננסי בתחומים שונים: חסכונות, השקעות, ביטוח ותכנון פנסיוני, תוך שאני מסבירה בצורה ברורה ומובנת את כל האופציות הקיימות.

עקרונות העבודה שלי מתבססים על האזנה אקטיבית והבנה עמוקה של צרכי הלקוח. אני מתחייבת לזמינות ומענה מהירים, כדי שתוכלו לסמוך עלי בכל שאלה או דילמה. אני מאמינה ביצירת שותפות אמיתית עם הלקוחות שלי, מה שמאפשר לנו לעבוד יחד כדי להגשים את החלומות והמטרות הפיננסיות שלהם.

זוהרה אב-גיא: לא רק יועצת, אלא שותפה לדרך.

בנוסף למקצועיות בתחום הפיננסים, אני מביאה איתי תשוקה עזה לעזרה לאחרים ולהשפעה חיובית בחייהם. אני נהנית לראות את ההתפתחות האישית והכלכלית של לקוחותי, ולדעת שתרמתי להם בזמנים קשים וברגעי משבר. הצלחתם היא הצלחתי, ואין לי סיפוק גדול יותר מלראות אתכם משגשגים ומגשימים את עצמכם.

המיצוב שלי בשוק מבוסס על עממיות ונגישות. אני כאן לכל מי שרוצה וצריך לשפר את ההתנהלות הפיננסית שלו, ללא קשר ליכולתו הכלכלית הנוכחית. המסר המרכזי שאני מעבירה הוא שאתה לא לבד במסע הזה. יחד, נבנה את התוכנית הפיננסית המתאימה ביותר לך, נתמודד עם האתגרים ונחגוג יחד את ההצלחות.

אם אתה מחפש מישהי שתלווה אותך בכנות, מקצועיות ותמיכה אישית במסע לחיים פיננסיים יציבים ומתוכננים – אני כאן בשבילך.

אז איך התהליך עובד?
אני כאן להבטיח שדרך הפיננסית שלך לא רק תהיה חכמה, אלא גם מרגשת ומלאה בהצלחות. אנחנו נעבור את זה יחד, צעד אחר צעד, עד שתהיה ממוקם הכי טוב שאתה יכול להיות.
לפני שנפגשנו:

לפני שהכרת אותי, ייתכן שחווית תחושת אי וודאות לגבי העתיד הכלכלי שלך ושל המשפחה שלך. ייתכן שהתקשית להבין מה בדיוק הצרכים והמטרות הפיננסיות שלך לאורך זמן, ואולי הרגשת שהמוצרים הפנסיוניים והביטוחים שברשותך לא משקפים באמת את הצרכים הנוכחיים והעתידיים שלך.

תהליך השינוי איתי:

הפגישה איתי היא תחילת מסע חדש. בפגישה הראשונה, אנחנו נכיר אחד את השני בצורה עמוקה: אשמע את חלומותיך, מטרותיך ומה שמדאיג אותך. אאסוף את כל הנתונים הרלוונטיים כדי להבין את המצב הכלכלי הנוכחי שלך.

איפה תהיה אחרי התהליך איתי?

לאחר שתעבור את המסע עם זוהרה, תחוש הרבה יותר נינוח ומאוזן מבחינה כלכלית. תקבל תוכנית פעולה מותאמת אישית עם המלצות ספציפיות שמתאימות בדיוק לך - מוצרים פנסיוניים, ביטוחים ואסטרטגיות השקעה. אני כאן ללוות אותך בכל שלב, לעדכן ולהציע המלצות חדשות כאשר המצב משתנה. עם זוהרה לצידך, תוכל להיות בטוח שאתה מכוסה לכל אי הוודאויות והסיכונים הקיימים בחיים.

מה הלקוחות אומרים עלינו?

ביקורות

אחרי שנים שהייתי שכיר ועברתי לעצמאות, נאלצתי להתעסק עם מסמכולוגיה ומלא קופות מפוזרות, גם כל הנושא של ביטוח חיים ולהתחיל לקרוא פוליסות, לדעת מה יש ומה אין לי. ולשמוע שהכסף לא הופקד כמו שצריך או שאני משלם דמי ניהול גבוהים. זוהרה עשתה לי סדר בצורה מקצועית מהירה ומדוייקת. הסבירה לי את כל המידע שאני צריך לדעת, כאשר בכל פעם שיש לי שאלה או תהיה אני פשוט פונה אליה והיא פועלת. יצא לי לעבוד עם הרבה אנשי מקצוע. זוהרה יורדת לפרטים הקטנים מבררת ולא נחה עד שהתוצאה הרצויה מושגת
דביר חנום
5/5
זוהרה היקרה, תודה רבה על השירות המסור והמקצועי עשית לי סדר בביטוחים ובקרנות וגם הצלחת להפחית לי את דמי התשלום. לכל מי שמתלבט או חושב לבצע שינויים זוהרה היא הכתובת
עידן הדרומי
5/5
שאלות נפוצות:

השירות לא כרוך בעלות. לאחר ביצוע הפגישה, משרדנו מלווה אתכם בהתאם לתכנית ולהמלצות שניתנו.

בהתאם לתכנית, משרדנו בקשר ישיר אל מול המעסיק לצורך עדכון התוכניות הקיימות וביצוע בדיקת שיוך להפקדות הפנסיוניות.
במסגרת הליווי שלנו, משרדנו שולח דוחות שנתיים רבעון לאחר סיום שנת המס (הדוחות נשלחים ברגע שחברות הביטוח שולחות אותו).
יש ליצור עימנו קשר, גם לעדכון וגם לקבלת הנחיות רלוונטיות לטובת מימוש מקסימלי של זכויות הביטוח שלכם.
יש ליצור עימנו קשר לטובת עדכון פרטי המעסיק החדשים בתוכניות הפנסיוניות.
למשרדנו כלים טכנולוגיים ייחודיים המבצעים בין היתר סימולציה של סכום הקצבה הצפויה בהתאם לסך ההפקדה, הגיל, התנאים וכן הלאה.

לפגישה יש להביא:
1. צילום ת.ז (משני הצדדים) + ספח.
2. צילום תלוש שכר עדכני / תלושי קצבאות
3. תמצית מידע רפואי (לבני 65 ומעלה)
4. דו״ח שנתי ורבעוני תיק ניירות ערך / פיקדונות.

כמה דברים קטנים לפני הפגישה:

לחיצה על כפתור "התחל בתהליך" מהווה את הסכמתך להעברת פרטיך לגופים המומלצים של "זוהרה אב-גיא" ולתנאי השימוש באתר. קראת והבנת את תנאי השימוש באתר ומדיניות הגנת הפרטיות של החברה והם מקובלים עליך.

שימו לב: המידע המוצג באתר זה הוא למטרות מידע בלבד ואינו מהווה ייעוץ פיננסי או משפטי. יש להיות יועץ משפטי או פיננסי מקצועי לפני קבלת החלטות משפטיות או פיננסיות.
כל הזכויות שמורות זוהרה אב-גיא - ביטוח ופיננסים©
מדיניות הפרטיות - תקנון האתר