בית סוכן שבו אתה במקום הראשון

מלווים אותך להצלחה - בית סוכן יו פירסט סוכנות לביטוח​

בית סוכן ששם אותך תמיד במקום הראשון. בית הסוכן הוקם מתוך החזון להיות סוכנות ביטוח המובילה בישראל, הממוקדת בסוכניה. צמיחתה של קבוצת יו פירסט משקפת את חזון החברה להיות מובילה מסוגה בתחום – לא רק בגודל אלא גם באיכות ובחדשנות. 

אנו מקפידים לשמור על התלהבות ולהתמקד בסוכני הביטוח והתפתחותם העסקית והאישית, לפתח מערכת יחסים פתוחה, אמינה ונאמנה המבוססת על הקשבה, אכפתיות והרצון להוביל את הסוכנים שלנו לפריצת דרך בקריירה. זאת תוך חתירה לשמירה על יתרון עסקי מתמשך.

בית סוכן | בית סוכן מומלץ | בית הסוכן
אחריות, מקצוענות

מרחיבים לכם את ארגז הכלים, תוך ליווי מקצועי ושיווקי הכולל הדרכות מקצועיות.

בית סוכן
מצליחים ביחד

אנחנו משתפים פעולה, חולקים ידע, מתייעצים וחושבים יחד כדי ליצור מכפיל כח.

בית סוכן

ליווי אחד על אחד

הולכים איתך יד ביד, ובונים לך תוכנית התקדמות פרטנית תוך עידוד של חשיבה אחרת, ייזום פעולות ורעיונות, וצמיחה אישית.

בית סוכן
הבנה עסקית עמוקה

מאמינים בסוכנים העובדים איתנו ומשקיעים בהעצמתם ומקפידים לשמור על הוגנות, יושרה, אכפתיות וכבוד.

בית סוכן
להיות חלק מצוות מנצח

סביבה צעירה ורעבה שתידחף אותך לממש את הפוטנציאל העסקי שלך להצלחה.

בית סוכן | בית סוכן מומלץ | בית הסוכן
אחריות, מקצוענות
בית סוכן
מצליחים ביחד
בית סוכן
הבנה עסקית עמוקה
בית סוכן
ליווי אחד על אחד

בית סוכני ביטוח או "בית סוכן" הינו גוף עסקי אשר מאפשר לסוכני הביטוח החברים בו ליהנות מיתרון לגודל שלו, ובנוסף, לקבל מעטפת מגוונת של שירותים בתחומים רבים כגון: טכנולוגי, תפעול, פרסום, הדרכה, סדנאות ועוד, בית הסוכן מקבל בתמורה "עמלת על" מטעם חברות הביטוח עבור פעילותם תחתיו.

העבודה במסגרת בית סוכן מתאימה לסוכני ביטוח פרטיים ותיקים וחדשים.

סוכני ביטוח העובדים כשכירים מתלבטים, האם לבצע את הצעד לכיוון עצמאות או להישאר באותו מקום.
אנחנו בסוכנות יו פירסט מציעים לך ייעוץ וליווי מלא בקבלת ההחלטה, תמיכה שיווקית, חבילת הטבות למעבר חלק יותר, אפשרות לקבלת תמיכה כלכלית לתקופה ההסתגלות ועוד.

אנו מקפידים לשמור על התלהבות ולהתמקד בסוכני הביטוח והתפתחותם העסקית והאישית, לפתח מערכת יחסים פתוחה, אמינה ונאמנה המבוססת על הקשבה, אכפתיות והרצון להוביל את הסוכנים שלנו לפריצת דרך בקריירה. זאת תוך חתירה לשמירה על יתרון עסקי מתמשך.

שיוך לבית סוכן מאפשר למנף את גודלו של בית הסוכן אל מול חברות הביטוח. בנוסף, הניסיון של הסוכנות לקיצור תהליכים בירוקרטיים, בעת תפעול תביעה או הקמת פוליסה.

שאלות נפוצות בית סוכן
יו פירסט היא לא סיסמה
היא דרך.
אנו חושבים כל יום איך לייצר ערך אמיתי לסוכני הקבוצה תוך יצירת יתרון תחרותי אל מול המתחרים"​
ניב פרגל - מנכ"ל יו פירסט
איך אנחנו עושים את זה
איך אנחנו עושים את זה?

הלקוחות הם המשאב העיקרי של העסק שלנו. יו פיסרט פועלת כדי להתייעל בתהליכי מכירות, שירות לקוחות והתנהלות פנים ארגונית. לשם כך, בנינו מערכת CRM ייחודית המאפשרת לשפר את התוצאות העסקיות.

שימוש בכלים שיווקיים מגוונים כדי להגיע ללקוחות חדשים ונותנים הזדמנות שווה לכל סוכן לגייס לקוחות.

אחת הבעיות הקיימות של סוכן ביטוח עצמאי בתחילת דרכו היא בניית מעגל הלקוחות הראשון. כידוע, מבלי להגדיל את מעגל הלקוחות העסק לא יכול לצמוח ולשגשג.

לכן, השקענו בנכסים דיגיטליים שונים כדי לעזור לסוכן לבנות את הבסיס שלו להצלחה.

צוות תפעול מקצועי ומסור שיאפשר לך להתמקד במכירות, שירות ללקוח והתפתחות מקצועית ואישית. צוות התפעול המצוין שלנו מעניק ללקוחותיו שירות אישי ומסור ומאפשר לך לעבוד בנחת מתוך ידיעה שלקוחותיך מקבלים את השירות הטוב ביותר.

בית הסוכן מאפשר לסוכניו להשתמש במשרדי החברה ובחדרי הישיבות. משרדנו מספק סביבת עבודה צעירה, מעשירה וחיי חברה תוססים. כל זאת, מתוך הבנה שהיציאה מהבית למשרד מאפשרת הפריה הדדית, פיתוח ידע ודחיפה קבוצתית להצלחה.

הדרך שלנו להצלחה

בית סוכן הוא קבוצה של סוכני ביטוח מקצועיים הפועלים יחד כדי להביא לקוחות את השירות הטוב ביותר בתחום הביטוח. בית סוכן מספק לסוכנים תמיכה, הדרכה וכלים עסקיים לשיפור היכולות המקצועיות והעסקיות שלהם. בנוסף, בית סוכן מאפשר לסוכנים להתמקד במהות העבודה שלהם – למכור ביטוחים ולשרת את לקוחותיהם, בכך להגדיל תיק ביטוח קיים.

בשנים האחרונות הופך השוק בו אנו פועלים ליותר ויותר תחרותי: שיווק ישיר, רגולציה, חברות חדשות, כלים דיגיטליים נגישים ובכלל- ריבוי של אפשרויות (גם לכל אחת מאיתנו כסוכן ביטוח). 

כדי שהלקוחות והסוכנים ימשיכו לבחור בנו הם צריכים לקבל מאיתנו ערך מוסף. לערך המוסף הזה קוראים : נאמנות. נאמנות היא מסירות ודבקות במטרה- היא מערכת יחסים שהלקוחות, הסוכנים ואנחנו רוצים לשמור ולטפח.

הדרך שלנו להצלחה
בית סוכן מומלץ יו פירסט

למה בית סוכן זו הבחירה הנכונה עבורכם?

בית סוכן הינו מקום פיזי בו הוא מספק את שירותיו לסוכנים הקבוצה, ומאפשר לסוכנים לפעול זה לצד זה.

מחודש מרץ 2020 אנחנו עדים לקפיצה משמעותית בהתפתחות הטכנולוגיה, שבאה בעקבות גל הקורונה הראשון, המאפשרת מתן שירותים באופן מקוון ויצירת מרחב דיגיטלי מרובה אפשרויות.

בית סוכן מאפשר לסוכן לחסוך זמן וכסף בתפעול העסק.

הסיבה העיקרית לבחור בבית סוכן היא יעילות, תוך חיסכון עצום בעלויות. מצד אחד הנוחות בעבודה, מעמדו החזק של בית הסוכן מאפשר לסוכן הביטוח לעבוד ביעילות מירבית בגיוס תיקי לקוחות ופיתוח עסקי ולצמצם את ההוצאות הקבועות שלו. בית הסוכן משתמש ביתרון לגודל כדי לחסוך לסוכני הקבוצה הוצאות תפעול, שיווק ופרסום, שכירות וליווי משפטי. בנוסף לכך, בעבודה נכונה לאורך שנים כל סוכן ביטוח בעלי רישיון הנעזרים בשירותים של בית סוכן, נהנים מהסכמי הפצה מול כל היצרנים.

בית סוכן מאפשר לסוכן להנות מכוח של גוף גדול.

לכל אורך הדרך, הסוכן הוא חלק מעסק גדול ויש ביכולתו להשפיע בהחלטות חיתום של חברות הביטוח הגדולות, ניהול תביעות, והוצאת הסכמי דמי ניהול לחברות, מה שיוצר תחושת ביטחון אל מול הלקוחות והיצרנים.

בית סוכן, סוכנות הביטוח של יו פירסט, מזמינה אתכם להצטרף אלינו ולגלות את ההפתעות שממתינות לכם.

אז למה כדאי לכם לבחור בנו? הנה כמה סיבות טובות:
  1. אתם במקום הראשון: בבית סוכן, סוכנינו הם הקרנות החשובות ביותר. אנחנו מאמינים שהצלחתנו מתחילה ומסתיימת בהצלחה שלכם. לכן, אנחנו משקיעים באופן מוחלט בכלים, משאבים ודינמיקה פנימית שתאפשר לכם להצליח.

  2. אנחנו גורמים לכם להרגיש בבית: אנחנו מקפידים לבנות את המרחב הפנימי שלנו כמקום של קהלה תומכת. באצלנו, אתם לא רק סוכנים, אתם חלק מהמשפחה.

  3. אנחנו משקיעים בפיתוח אישי ועסקי: חשוב לנו ללוות אתכם לא רק בתהליך העסקי, אלא גם לעזור לכם להתפתח באופן אישי. אנו מספקים סמינרים, הדרכות וכלים שיאפשרו לכם להצמיח את היכולת שלכם.

  4. אנו מעריכים חדשנות: במהלך השנים, הצלחנו להיות מובילים בשוק הביטוח, וחלק מהסיבה לכך היא שאנחנו לא מפחדים לחדש. אנו ממציאים מחדש את התהליך ומשתפים אתכם בחידושים האלה.

בבית סוכן, אנחנו רואים את עצמנו כמקום שמגשים חלומות ומאפשר לכם להפוך להיות סוכני הביטוח הטובים ביותר שאתם יכולים להיות. הצטרפו אלינו כדי להשיג את החלום שלכם ולהגשים את הפוטנציאל שלכם.

הכירו את הסוכנים שבחרו בנו:
נעם בן שבת בית סוכן ביטוח
״להיות שם כשצריך ולתת מענה מדויק לצורך. גאה בדרך שבחרתי ואמשיך להיות שם בשביל מי שהאמין בדרכי״.
נעם בן שבת
בוגר תואר ראשון בכלכלה וניהול מאוניברסיטת תל אביב. עובד בענף הביטוח משנת 2014. דור שני לענף, עם ניסיון משפחתי של למעלה מ-30 שנה.
גולן גרשון
״אני מאמין כי היכולת לשפר את מצבו הביטוחי של הלקוח, מתחילה בהסתכלות על ניהול הסיכונים שלו ושל משפחתו כאשר הביטוח הוא חלק מהפתרון״
גולן גרשון
בוגר תואר ראשון בכלכלה וניהול מהמכללה למנהל. עובד בענף הביטוח משנת 2015, מומחה בניהול סיכונים.
שירז אליהו בית סוכן ביטוח
״אבני הדרך הם מקצועיות, מצויינות, ערכיות וצרכי הלקוח. אני מאמינה שבניית עתיד כלכלי נכון היא בהסתכלות משותפת קדימה, כי אין צריך אחרת״
שירז אליהו
בעלת רישיון פנסיוני ואלמנטרי. מומחית בתכנון פרישה. עובדת בענף הביטוח משנת 2008.
יוסף רז בית סוכן ביטוח
״שמתי לי למטרה להעניק הגנות, הכוונה ושירות מקצועי למשפחות ועסקים עם יחס אישי ברמה אחרת״
יוסף רז
בעל תואר m.b.a מהמרכז האקדמי לב.
ניב פרגל
״אל תלכו למקום אליו הדרך עשויה להוליך, לכו במקום בו אין דרך והשאירו אחריכם שובל״
-ראלף וואלדו אמרסון
ניב פרגל- מנכ״ל יו פירסט סוכנות לביטוח
בוגר תואר ראשון בכלכלה בהצטיינות מאוניברסיטת תל אביב.

עדיין מתלבטים? חייג עכשיו לסוכני הקבוצה ותשאלו אותם בעצמכם.

הדרך שבחרנו בבית הסוכן יו פירסט היא לעולם לא לוותר, ולהמשיך וללמוד דברים חדשים בכל יום. 

עבודה באמצעות בית סוכן זהו גם מתכון ההצלחה בעסקים. ללכת במסלול האישי שלכם ייקח אתכם למקומות בהם נועדתם להיות. חשבו בגדול ותחיו בגדול.

צרו עמנו קשר
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם:
שוקל להפוך משכיר לעצמאי?
מצנח הזהב שלנו:

כדי לעזור בצמצום ההוצאות הכרוכות במעבר לעצמאות, יו פירסט תממן עבורך עלות פתיחת עוסק מורשה ואת הוצאות ראיית החשבון בתקופה הראשונה שבה העסק מתייצב.

אנחנו נעזור בצמצום חוסר הוודאות הכלכלית בשנה הראשונה (בכפוף ליעדים וראיון אישי).

הסר דאגה מלבך, כל ההוצאות הכבדות, עלינו!

איך מתחילים?, מה עושים?, איך בונים תוכנית עסקית?, איך מייצרים פגישות?, באיזה אופן מנהלים את העסק? אנחנו פה לכל השאלות ואיתך בכל התהליך מימוש הפוטנציאל האישי שלך.
מעוניינים בפרטים נוספים על בית הסוכן?
צרו עמנו קשר
יו פירסט
נשמח לעזור!
שלחו הודעה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
בעת לחיצה על כפתור "בואו נדבר" הינך מאשר/ת בזאת ל-"יו פירסט סוכנות לביטוח 2017״ לשלוח לי ניוזלטרים/דיוור של מאמרים, מידע, חידושים, עדכונים מקצועיים, במייל ו/או בהודעה לנייד. הרשמה לקבלת הדיוור כאמור תאפשר קבלת דיוור ללא תשלום. ניתן בכל עת לבטל את ההרשמה לקבלת הדיוור ע"י שליחת מייל חוזר.